بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

ورزش تکواندو

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یک دوست خوب من به نام اردلان من رو به باشگاه تکواندو برد همون جلسه اول کمربند سبز رو به من دادن من هم که از خدا خواسته ، حالا که بدی هام رو ترک کردم ورزشکار هم بشم تا بدنم رو فرم بیاد و دختر کش بشه به قول معروف،من می گم یاعلی مدد،امام علی هم میگه بیا این هم مدد،قربون خدا برم من لیاقت این حرفها رو ندارم سالیان سال اما خدا انقدر به من انسان لطف داره که من و از خجالت داره می اندازه تو دره خوشبختی.

مسلما بنده از چاه بیرون آمدم ولی درچاله افتادم ، می دونید چرا؟خدا می خواد به من بگه فکر نکنی خیلی پاکی هنوز نماز صبح تو قضا میشه،من رو ببخشید که انقدر غلط املایی از خودم در می کنم دلیلش هم اینه که می خوام املاء من به وسیله شما خوب بشه،اینترنت تو این دوره و زمانه طوری شده که در چت جواب همدیگر رو نمی دن تو وبلاگ هم باید مطلب بخونی تا مطلبت رو بخونن، حالا ایراد نداره شما که خوندید خواهش می کنم،بوسه بر کف پای شما می زنم تا من رو دعا کنید در تکواندو موفق باشم و این ورزش رو هر آنچه بیشتر ادامه نهم،از کف پا گفتم قلب دوم انسان و محل حوس انسان، می دونستید اگر از کف پای خودتان مراقبت نکنید ترک برداره خوب نشه کلی بچه کرم را وارد پای شما می کنند تا پای شما رو بخورند بعد پانسمان را که باز می کنند کرمها بزرگ شده اند شما طاقت اینها رو دارید؟ اگه ندارید کمتر فشار به پای خودتون بیارید،ازکرمهای ضد ترک کف پا استفاده کنید و من رو هم راهنمایی کنید دوستتون دارم فعلا خدانگهدار.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای۲

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 4 + ارسال نظر
یکی مثل همه چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://akhareshchi.blogsky.com

عکس های جالبی بود!
راستی چرا راحله؟

تو یه عاشق خوشکلی عزیزم. (راحله)چون خواهر من بود مرد تو اینترنت یه راحله پیدا کردم نمی دونم چرا الکی دلم رو خوش کردم ایشاال.. به حق حضرت زهرا (س) به معشوقه برسی.

صادق سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.taekwondo2010.blogfa.com

باعرض سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه وبلاگ خیلی قشنگی دارید وخیلی جموجور هست .
باتشکر یه سر به وب من بزنید ونظر خودتون رو برای من بنویسید اگه خواستید من لینک کنید تا من هم شما رو لینک کنم

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام صادق جان دوست خوبم
وبلاگ عالی شما قشنگه ممنون
من این آخر سری تکواندو رفتم و کمربند سبز رو به من دادن با دیدن حرکات نانچاکو من اما به دلیل سختی تکواندو از ادامه دادن آن خودم را محروم کردم دوست دارم به صورت مجازی به من یاد بدید من هم نانچاکو به شما یاد می دم !
راستی من شما رو لینک کردم در وبلاگ راحله به آدرس http://www.rahele.33ir.com http://www.rahele1.blogsky.com وخاهان تبادل لینک و لوگو با شما با آدرسهای ! <<<>>> http://www.hanroosli.persianblog.ir
http://www.aasansor.persianblog.ir
http://www.hadin.blogsky.com
امیدوارم که خوش باشی !
فعلا با اجازه !
یامولاعلی مددی مولا1231.

مهسا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

وبلاگت جالب بود
مرسی

ممنون مهسا جون!

علی رضا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.hurrahsport.com

پرتال هورا ورزش افتتاح شد
دعوت به همکاری
پرتال جامع اطلاع رسانی ورزش افتتاح شد .
Www.HurrahSport.Com
همراه با امکاناتی بی نظیر
• پشتیبانی از 9 زبان ( فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ، پرتغالی)
• جدیدترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان
• بانک جامع و کامل اطلاعات ورزش
• مسابقه و سرگرمی همراه با جوایز ارزنده
توجه : بروز رسانی سایت برای کاربران امکان پذیر می باشد و شما هم می توانید سهمی بسزا در روند رو به رشد سایت داشته باشید .
شما می توانید مدیر بخشی از سایت شوید و قسمت مربوط به خود را مدیریت کنید .
هورا اسپرت دارای باشگاه خبرنگاری می باشد و شما می توانید در دوره خبرنگاری پرتال ورزش شرکت نموده و مدرک خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران هورا اسپرت دریافت کنید .
به همراه امکانات باورنکردنی دیگر که پس از مراجعه به سایت مشاهده خواهید کرد .
از شما دوست گرامی دعوت بعمل می آید .
لطفاٌ جهت اعلام همکاری شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در قسمت تماس با ما وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .
با تشکر .
www.hurrahsport.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد