بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

من دارم میمیرم و خودم خبر ندارم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

من دارم میمیرم و خودم خبر ندارم! دیشب نفس کشیدن برام سخت و طاقت فرسا شده بود جوری که احساس کردم دارم جان می نهم بله همه ما به صورتی در حال جان دادن هستیم و خودمان خبر نداریم ، در پی این جان دادن متوجه می شویم چین و چروک در صورتمان به وجود آمده است ، دیشب تکه ای از دندان من افتاد و متوجه شدم که در حال پیر شدن هستم،.

بعضی اوقات ما انسانها در حال جنگ و جدال با مرگ هستیم و خودمان خبر نداریم فکر می کنیم با خودمان می جنگیم اما حقیقت میگه بابا مرگ تو فرارسیده است قبل از اینکه خودت باور داشته باشی ، قبل از اینکه حتی فکرش هم بکنی باید نفس کشیدن را کنار گذاری و دار فانی را وداع گویی پس بیایید برای آخرت خویش توشه ای فراهم سازیم یا علی گوییم،.

ما خودمان خبر نداریم دو دستی گلومون رو گرفتیم و داریم خودمون رو از حرص دنیا خفه می کنیم آخه چرا؟! آخر چرا نباید نفس کشیدن را بر خودمان آسان سازیم ، با یک رکعت نماز خوندن؟ یعنی انقدر سخته برای خودمان ، برای بهتر شدن زندگیمان دو رکعت دولا راست شدن؟ چرا نباید طعم واقعی زندگی را بچشیم؟

بعضی از ما فکر می کنیم نصف شب بلند شدن نماز شب خواندن کاره فرشته هاست نه بابا خود تو هم می تونی نماز شب بخونی! بعضی از ما فکر می کنیم محال است یک روز صبح من بلند شوم و یک قرص نان بخرم نه بابا کاری نداره برو بخر من به تو این اجازه رو می دهم!

بعضی از ما فکر می کنیم نویسندگی کاره سختیه اما خبر نداریم بابا ب بسم ال.. رو بگی تا یاعلی آخرش خودش میره فقط کافیه اولش بگی بسم الله الرحمن الرحیم آخرش هم بگی یا علی مدد این یه عشقه فکر کردید کلمه عشق فقط یه منظور داره نه سخت در اشتباه هستید،.

نمی خوام وارد وادی عشق بشم چون مطلب طولانی میشه ولی همین رو کفایت می کنم به اینکه عشق، عشقه بله خوده عشق یک نوع عشقه و عشق به خدا بالا ترین درجه عشقه ، چرا ما نباید عشق به خدا داشته باشیم بابا کاری نداره فقط کافیه وارد عشق به خدا بشی بعد خودت رو کناره خدا احساس می کنی فقط کافیه به خودت بگی فقط خدا  در هر حال که هستی فرق نمی کنه بی نیاز از نیاز می شی و بس والسلام،یاعلی مدد.

عکس ببینید حال و هوا تون عوض بشه!

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای۱

 

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

Bye....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد