بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم(عشق معنوی)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا نیازبه نماز ما نداره ولی ما به نماز احتیاج داریم برای رسیدن به خدا /

خدا دوست دار بنده، بندگی کنه/

بالاتر از خدا داریم؟ نه نداریم/

می خواهید به خدا برسید؟بله می خواهم/

برای نزدیک شدن و رسیدن به خدا باید نماز شب بخونید/

او را صدا بزنید/

به او بگویید دوستت دارم/

خدا جون دوستت دارم/

زن و بچه و زندگی من تقدیم به تو/

عشق دنیای من تقدیم به تو/

تو همه چی به من دادی/

تو هر چی بخوام به من میدی /

والسلام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد